woensdag, december 24, 2008

Uche uche...

Het hele jaar ben ik niet ziek geweest of heb ik me, om wat voor reden dan ook, niet ziek gemeld op mijn werk. Dat laatste is nog steeds het geval, maar als ik vandaag had moeten werken, had ik me wellicht ziek moeten melden. Gisteren gingen de laatste uurtjes al niet lekker. Bovendien vraag ik me af of het verstandig is dat je in een apotheek de patiënten staat aan te blaffen van achter de balie. Of dat je (met mondlap, dat wel) staat te hoesten boven een poedermengsel voor capsules of een andere bereiding. Gelukkig hoef ik niet over dit soort zaken na te denken, want ik ben vrij tot en met nieuwjaarsdag. Dat ik nu grieperig ben, is slecht getimed zo vlak voor Kerst, want mijn kinderen plus aanhang en mijn Lief komen hier Eerste Kerstdag. De boodschappen heb ik al in huis, daar geen kopzorgen en stress over. Ik heb me sowieso voorgenomen niet toe te geven aan wat voor vorm van kerststress dan ook.
De kerstdagen zijn wonder boven wonder goed verdeeld over alle familieleden (of andersom: de familieleden zijn goed verdeeld over de kerstdagen), iedereen is tevree. We hoeven geen derde of vierde Kerstdag in het leven te roepen, het probleem heeft zichzelf opgelost.

Gezellige, stressvrije en gezonde Kerstdagen!

19 opmerkingen:

Anoniem zei

Take care! En zorg dat je beter bent voor Egmond.

Anoniem zei

fijne dagen en gelukkig nieuwjaar!
enne: beterschap (voorzover nog van toepassing :) )

Anoniem zei

Ach, bekend fenomeen, bijna elk jaar in deze tijd vat ik kou, of loop ik een blaasontsteking op. Met verse sapjes, rode wijn en af en toe een aspirine red ik het meestal net tot het nieuwe jaar.

Anoniem zei

Beterschap! En gelukkig heb je geen 3e of 4e Kerstdag nodig. Ik kan die term niet horen....alsof 2 Kerstdagen nog niet voldoende zijn!

Heel veel plezier morgen en overmorgen, ik hoop dat je niet al te grieperig bent.

Anoniem zei

Veel beterschap en een fijne dag morgen!

Anoniem zei

Jij, je lief en de kinderen ook van harte heel genoeglijke, fijne kerstdagen - en hopelijk heeft de grieperigheid zich weer teruggetrokken.

Anoniem zei

Helaas heb ik dan net vandaag een oorontsteking. Maar het gaat om het kerstidee hé. Fijne kerstdagen ;-)

Anoniem zei

Hihi, nee, mensen komen niet naar de apotheek om ziek te worden!
Jij ook hele fijne dagen Gonda! En beterschap.

Anoniem zei

Neem maar een pilletje zou ik zo zeggen, maar wie ben ik, jij weet beter dan wie ook wat er in de handel is. Fijn dat alles vlekkeloos lijkt te gaan verlopen. Prttige en mooie dagen.
Dit jaar komen na jaren mijn beide kinderen. Gedeeltelijk ben ik blij, gedeeltelijk want ze komen beiden na jaren weer alleen....

Anoniem zei

Hoop dat je 1e kerstdag gezellig is verlopen. Heb ff doorgeklikt naar je oude logje en ik herken het helemaal. Parnter met een ex en 3 kids te verdelen, ik met ex en 2 kids te verdelen en guess what, mijn ouders zijn ook nog eens gescheiden dus ook daar 2 partijen (mijn ma met man en nog de vrouw van mijn overleden vader). Oftewel, vriend en mijn gezamenlijke kids hebben met wel heel veel opa's en oma's te maken die ze willen zien met de feestdagen. Niet te regelen ongeveer. Ikzelf heb dus al zolang ik kan heugen met een 3e kerstdag te maken gehad. 1x moeder, 1x stiefmoeder en 1x schoonmoeder.
Btje lange reactie dit trouwens :-).

Anoniem zei

Ik was benieuwd of het probleem opgelost zou zijn, ja dus, gelukkig! Anders was het vandaag wel 3e kerstdag geweest. Hoop dat je je ook weer fit voelt.

Anoniem zei

Samen een heel bijzonder jaar in innigheid en trouw en straks een eigen mooie zegetocht in de marathon.

Anoniem zei

Zo te zien ben je weer beter en zag dat je op deze ongelukkige vrijdag bent gaan werken.

Ik wou even hier de beste wensen, wensen ;-)

Anoniem zei

Ik hoop dat je je weer wat beter voelt:

iig de beste wensen voor 2009

Anoniem zei

Hopelijk ben je intussen weer de oude en ligt er een mooi en gezond jaar voor je. Het beste voor 2009!

Anoniem zei

De familieleden zijn goed verdeelt over de kerstdagen, haha. Ik hoop dat je inmiddels bent opgeknapt.
Een Gezond 2009!

Anoniem zei

Hee die Goentah! Gaat ie weer goed? Begrijp ik het nu echt goed dat je in Egmond gaat lopen? Supergoed! Geniet er vooral van, het is een hele mooie route.
Doeg!
Carice

Salty Letters zei

Volgens mij stikt het in een apotheek van de huismiddeltjes tegen griep en andere ongein :p...
Maargoed, de kerst is voorbij, en waarschijnlijk jouw 'niet lekker zijn 'ook. Al dan niet met een pilletje, drankje, kruik.
Liefde schijnt anders ook veel ziektes buiten de deur te houden, dus bij deze een lieve wens voor jou en de jouwen dat 2009 mag barsten van gezondheid :D

Anoniem zei

oewwww was je ziekig??

Balen, ik kom je nog de beste wensen brengen!